Wednesday, December 29, 2010

Menjelang Tahun 2011 : Produk Silver Terbaru

Pelanggan yang dihormati..

Tinggal beberapa hari lagi tahun 2010 akan meninggalkan kita. Menyambut tahun baru 2011 apakah azam dan impian anda semua? Kepada yang ingin berjaya, saya cadangkan anda memasukkan pelaburan emas dan perak menjadi salah satu azam tahun baru anda ^_^

Sekiranya anda sudah mula mengumpul emas, cuba-cuba lah melirik kepada silver. Ini kerana : 
  • Harga silver masih di bawah harga pasaran 
  • Permintaan terhadap silver dalam industri terus meningkat setiap hari. 

Silver oh silver : Pelaburan Masa Hadapan

Walaupun saya merupakan seorang dealer rasmi Public Gold, ia tidak menghalang saya untuk memenuhi hasrat anda semua, para pelanggan yang dikasihi.

Ramai pelanggan menyatakan hasrat mereka kepada kami untuk berjinak-jinak dengan silver. Namun, Public Gold hanya mengeluarkan Silver Bar dalam berat 250g (yang paling kecil@murah), 500g dan 1kg. Oleh kerana harga terkini silver PG yang termurah hampir mencecah RM1000 ( tidak termasuk kos penghantaran PG lagi), ramai dari pelanggan kami terpaksa menangguhkan hasrat mereka untuk memiliki silver. Oleh sebab itu, kami berusaha mencari alternative untuk membantu anda memiliki silver yang bermutu dalam kuantiti yang lebih kecil dan harga yang affordable untuk dimiliki semua ;)

Kami di duniakianberubah.blogspot, ingin memperkenalkan produk jualan kami yang terbaru : Fine Silver Bar Morgan dari USA. Silver yang lebih “cute” dan dengan harga yang sangat tidak membebankan…

Fine Silver 999 From USA ( 1 Troy ounce = 31.1 g)


Kami telah test ketulenan silver ini termasuklah beratnya dan kami dapati ianya melepasi standard piawaian yang telah ditetapkan.
Mari sertai kami memulakan pelaburan silver, mudah-mudahan kita semua berjaya bersama.

'bersama kita membangun ekonomi ummah'

Untuk maklumat lanjut, anda boleh menghubungi saya Muhammad Haziq : 0125596485